RSS Feed

Jemariku terus mengalunkan bicara tanpa suara...

Posted by Alrasya^Syidah

Ku termenung seketika..
Mengimbas kembali tiap detik perjalanan yang telah ku lalui..
Ku ayunkan langkah kaki ku semula
Tempat menuju bait~Mu
Tempat di mana aku ingin tumpahkan rasa

Adakalanya aku menyesali apa yang telah terjadi dlm hidupku..
Namun pabila ku fikir berulang kali
Apa yg harus ku sesali
Apa yg x aku syukuri
Berlimpah nikmat dan rahmat yang telah aku dapati
Mengapa aku kadang masih tidak berpuas hati.....

Ya Rabbal Izzati,
Aku mensyukuri nikmat yg di beri,
Ku sedar dan ku akui,
Perjalanan hidupku sentiasa di uji,
Kanan & kiri..
Namun ku pohon pada mu illahi,
Moga kau kuatkan hati ini
Menyusuri setiap dugaan yang di beri..

Tunjukkanlah kasih sygmu Ya Rabbi,
Ku mohon keampunan dari~Mu..
Kau permudahkanlah setiap perjalananku
Untuk menghadapmu...


~@Lr@sY@~

0 comments: