RSS Feed

soklan tak mencabar + tahap kekurusan terserlah

Posted by Alrasya^Syidah

Hurm..ari ni 16 jun 2010  tepat jam 7.40 aku dah sampai kat sepital...aku mulakn langkah aku ngn penuh slumber ( xda masa nk bergaya2 nih)..tetiba aku d tahan oleh seorang peminat perempuan nk kata muda x lah..nak kata tua pun x lah..aku bajet umo dia mgkin dlm lgkungan 35-an..heheh..

"Suster,sy mau tnya dikit..sy binggung..mana iya kaunter pendaftaran(receptionist)..ark..aku tgk ah keadaan sekeliling aku...haishhh..ngn penuh kesopanan (sopan sgt la konon) aku pun jawap.."Ibu,skrg nih kan kita berada dlm ruangan kaunter pendaftaran,ini depan ni aja.." uwaaaaaaaaaa..apa nasib aku pepagi ni..baru ja nk melalui kaunter receptionist,dah d ajukan soklan yg langsung x mencabar minda...Sekurang2nya bg la soklan yg mencabar..tnya lah "suster beruang putih x mkn penguin ka" ...hihi..(tiru soklan lam iklan susu apa tah)..Pas aku jawap soklan dia aku pun mulakn kembali langkah slumber aku ke tempat keja..huhuhu..
Apa yg nak aku story morry kat c ni tntg berat badan aku..mkn kemain banyak (ini x bermkna aku mkn x bc bismillah ya..hihi..) tp berat badan aku duk cam tu gak.. dah mcm bini popeye dah tahap kekurusan aku ni..

Harus kah aku mkn appeton weight gain tu..hahah..^_^

0 comments: