RSS Feed

Bufday aku

Posted by Alrasya^Syidah

     Syukur alhamdulillah aku masih lagi d beri peluang untuk menikmati hari lahir aku yg ke~22..semakin meningkat usia aku semakin singkat umur aku..so pepandai pk la sendiri nak kena buat apa..heheh..kena topup bebnyk la amalan aku agar nnt esok akhirat amalan tu leh la aku reedem, xkan lah aku nak wat share topup plak..Terima kasih ya ALLAH, aku benar~benar bersyukur atas nikmat-nikmat yg telah engkau berikan padaku. Memasuki umur 22 tahun smkin matang & semakin menghampiri kematian..semakin jauh dari dunia..

Kalau usia 21,org kata dah dapat kunci kebebasan..abis tu kalau usia 22?Dapat kunci keseronokkan kew??
Hmm..pd usia mcm ni malah lebih muda lg dah ada kgkwn yg dah pun d jemput illahi. Tak mustahil hari2 yg bakal d lalui hanya angan-angan..

    Tak terasa masa cepat sesgt berlalu..tingat kembali ...

Masa aku kecik2 dulu

Masa memula aku nk g sekolah


Masa aku merajuk

Masa first aku kalut bila terlewat p sekolah

Masa memula dapat laptop & pasang berukband
excited gila ah time tu..

Masa duk cintan~cintun..

Masa aku akan...berkahwin..
ops..no..no...ini belum terjadi lagi..heheh..insyaallah coming soon..heheh ^_^.

Malam semalam aku jadi penunggu setia menunggu jam ke angka 12,heheh..duk tggu2 gak la sapa yg paling awal wish kat aku kan..aku harapkn si dia lah yg bg ucapan yg awal..tp org lain..thanks HOMURA alias NICE alias ISHAM yg masih mengingati tarikh hari lahir aku n sekaligus memegang title insan pertama yg wish besday :) thanks NICE..also want to wish u HAPPY BIRTHDAY coz besday kita selang sehari dua ja tkan :)

Kira agak frust ah,sbb org yg aku tggu2 masih x bg ucapan kat aku..ati aku nih pada kecik terus-terusan jd kecik mcm belon yg kena cucuk ngn jarum..Neway,thanks dear untuk kejutan tu..aku pun x tau aku ngis sbb aku happy ngn kejutan tu @ sebaliknya..heheh..Aku rasa d hargai sesaat bila tgk inbox msg kat h/p aku..tgk beberapa sms yg d kirimkan tepat jam 12 tgh malam..tima kasih sesgt sbb x tidur hanya untuk mengucapakan SELAMAT HARI LAHIR buat aku.

Msg ini aku terima petang tadi..
`Assalamualaikum, Slamat Menyambut Hari Lahir Yg ke~22
Semoga panjang umur,murah rezeki,sihat sejahtera, bhgia
bersama family & org tersayang'
Hmm aku ingatkan dia dah lupa tarikh lahir aku,rupanya dia masih ingt malah x pernah lupa wish tiap kali besday aku..Trimas,atas ucapan tu..dengan berbekal adiah dari MAXIS iaitu bergayut tepon sehari suntuk hingga jam 12tghmlm, aku pun cll la semua kgkwn aku yg bg ucapan & doa untuk aku..n termasuk lah dia aku cll..tp dia x jawap..hmmm,mgkin dia x nk dgr suara aku kot..xpalah,whatever yg penting aku cuba untuk sampaikan terima kasih aku sbb sudi wish besday aku.

For my mucuk..thanks for da wishes..
`Happy Bufday 2u my dear. Semoga berada dlm lindungan rahmat~Nya.
Semoga segala yg di hajati tercapai & akn tercapai, pjg umur murah rezeki'
Thanks alot my dear,walaupun terlambat nak wish ur wishes tetap d hrgai..

For my family..mak..bpk.. thanks untuk doa kalian..kak ida,trima kasih bebnyk la sbb nynyikan lagu "Allah selamatkan kamu" untuk aku..heheh..sorry la,masa duk nynyi aku g wat loud speaker bg semua org dgr..heheh..untuk abg,trima kasih jugak sbb walaupun kita duk serumah tepat ja jam 12mlm sudi hntr sms kat aku wish besday n sekalung doa untuk aku..buat kak ina, maceh gak sbb bg ucapan..amat2 terasa d ingati & d hrgai..

Masa 24jam yg Allah kurniakan untuk aku menerima ucapan & doa2 tulus dari kgkwn & family terlalu pantas berlalu..namun aku tetap bersyukur..Masih bnyk perkara yg x mampu untuk aku sempurnakan & aku x tahu mampukah aku untuk kecapi & sempurnakan impian aku..Semoga allah permudahkan perjalanan hidup aku untuk mengecapi bg menyempurnakn satu persatu impian aku.

Terima kasih kerana mengingatkan aku bhwa usia aku mkin meningkat & semakin menghampiri kematian.Ucapan &fikir yg aku sebenarnya semakin jauh mengembara d dunia allah ni, semakin singkat masa yg ada untuk aku berbakti pada mak bpk & berbakti d jalan~Nya..




0 comments: