RSS Feed

Terlints di fikiran lalu ku coretkan....

Posted by Alrasya^Syidah

Hari ni banyak sungguh kerja di office..siapkan invoice, arrange shipment, bankin chq (dekat 30keping cheque), filling do yg sales person bg, update untuk audit..banyak sesgt..namun alhmdulillah la settle juga semuanya..tpi invoice tu x la..nnt hari isnin la..*_* sbb printer rosak..bukan aku yg bg rosak yea..tah sape yg bg rosak tak nak ngaku..^_^.


Dlm kesibukan tu, aku asyik fikir tentang exam yg bakal menjelang..persiapan dah buat ka???NOPE!!!! Perghh, pandai sgt ke aku smpai x reti2 nak buat persiapan awal2...hehhe..*_* nak kata x study langsung..study la..org tdo 2..3.. pg..aku bgun ala2 pencuri duk ngadap buku..dah la buku tebal..kalu lah dgn merebus buku tu aku mampu mengingati kesemua yg ter catat di buku tu, 4 sure  aku rebus ja buku tu n minum..@_@.


6.11 & 9.11 EXAM!!!!!!! Apa yg aku fikirkan skrg adalah..balik jew keja nnt..pas solat isya..terus nak tdo..then bgun kul 2 pg..kalu x buat camtu nnt x dew masa nk study..bukannya x boleh study memlm..tapi dgn keriuhan suara anak2 kakak aku membuatkan hilang mood untuk aku study tapi timbul mood untuk bermain dgn imran dan izzah..heheh..


Dlm wkut yg sama aku x sabar menanti seseorg...heheh..x sabarnya..tapi kena meghadapi exam dulu..Hopefully leh jwp soalan tu ngn mudah..mak doakan adik yek..
Tolong doakan aku yea semua...~



0 comments: