RSS Feed

temanku ieja..

Posted by Alrasya^Syidah

_

Bosan sungguh hari ini, selepas balik dari hospital aku dah x tahu nak g mana dengan keadaan cuaca yg panas terik, membuatkan kemalasan aku makin terserlah untuk menghirup udara di luar. Apa yang sering bermain di fikiran ku bila aku di landa kebosanan adalah merehatkan minda ku dengan TIDUR...hahah..best tidur di tambah pula dapat menikmati mimpi yang indah.

Tetiba fikiran terbang melayang teringatkan seseorg..siapakah gerangan insan yg bertuah itu di saat ini?? Heheh..my friend IEJA..Sudah lama aku x berhubungan dengan dia..sudah lah kitaorg tak pernah bersua muka, hanya telekomunikasi yg serba canggih inilah penghubung kitaorg. Ini bermakna kemajuan negara kita makin terserlah..heheh..apa lah yg aku sedang mengarut ni.

Sudah selesai aku berbicara (call) ieja..Perghh..dia dah nak kawin la..Sonoknya..aku pun nak gak la..tapi ada kew yg sudi..hahah..ayat skema ja. Ieja aku tumpang gembira dengar ko dah nak kwin, agak2 boleh x aku tumpang kawin sekali time ko kawin?? ^_^
   Alhamdulillah nk kawin dah engkau yea ieja..Maaf yea aku x dpt menghadiri kenduri ko nanti sbb jauh sesgt lew..heheh..terengganu..xmo aku g jejauh..heheh... @_@.... Tercapai juga yea impian ko dengan faizul yer. Entah bila pula impian aku tercapai, entah kan tercapai atau pun tidak..
Tapi ape2 pun aku teramat happy mendengar khbar brita dari ko. Hopefully sesgt dapat jumpa ko yea..Hmmm..tetiba jew aku teringat kat benda ni..jeng..jeng..jeng...
Bunga rose pink..x tau ah napa aku teringat bunga ni akhir2 ni..hahahha..Best sgt kew bunga ni???Tah la..aku x tahu..hehehhe..yg pasti bunga ni bunga yg aku idam2kan..susah2 sgt aku g beli sendri yea x??Tapi x best la....nk dari someone...... ^_^

Heheh..tah la..cantik jew bunga ni kan..eeeee....NAK..adesss..
Hmmm..rmdu kat ieja ah..selalu gaduh2 manja ngn dia..ingat g kata2 ngokngeks dia..apa yg jd milik dia adalah milik aku..bf dia bf aku..hahahah..so bakal suami ko bakal suami aku gak kan..hahah..ieja..just kidding k..itu ayat dari ko gak kan masa kita sesama menghuru hara kan kapet KC..

Pape pun doa aku sentiasa ada untuk ko..moga happy selalu..


~BaselineHeart~shidah..



0 comments: