RSS Feed

seandainya...

Posted by Alrasya^Syidah

"Kalau aku pergi dulu..jangan kau menangis..sbb itu tandanya tuhan sayang aku..satu yang aku harapkan sampai bebila pun,JANGAN LUPAKAN AKU..sebab aku sygkn kau lebih dr segalanya..JANJI! JANGAN LUPAKAN AKU TAU... "

"Aku janji..tapi, siapa lagi akan temankan aku??Siapa lagi akan tenangkan aku kiranya aku sedih? Siapa lagi akn pujuk aku d saat aku hiba? Siapa lagi yang akn mgusik aku dengan gelak tawa yg menyerlahkan kedua lesung pipitmu itu? Aku sudah tak ada sesiapa pun selain kau..tolonglah jgn tinggalkan aku.." Namun suara itu hanya bermain dalam hati..yang terkeluar hanyalah sendu-sendu duka,kerelaan yg terpaksa..mengangguk dalam gelengan..yg ada saat itu hanyalah kekosongan..'BANGUNLAH..BUKALAH MATA..AGAR KAU MASIH MILIK KU...' *_*

Kata hati hnya mahukan kau menemani perjalanan hidup aku..setelah kau pergi..semuanya akan menjadi sunyi..semuanya menjadi sepi..Yang ada cuma segala kenangan yg x akan terhapus antara kita...seandainyalah tuhan menizinkan kau masih milik ku...

0 comments: