RSS Feed

Ucapan dari hati...

Posted by Alrasya^Syidah

Memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita jadi
MANUSIA YG HEBAT JIWANYA.
Memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita lebih faham bahawa
CINTA YG TERBAIK HANYA ADA BERSAMA ALLAH.
Memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita LEBIH MENGENALI KEHIDUPAN YG TAK SELAMANYA KEKAL...

Assalamualaikum..aku kembali di laman ini, dalam kesibukkan ku luangkan jua masa ku di sini..Mencoret apa yg terbuku di hati..Alhamdulillah perjalanan hidupku semakin ceria...moga ianya bertambah ceria seceria nTv7..saluran ceria anda ^_^..

"Tidak semua yang kita ingin mampu kita perolehi sebagaimana tidak semua yang kita perolehi adalah yang kita inginkan"..Dulu aku sering tertnya-tnya knpa hati aku sering kecewa..Dulu aku pernah berikan sekeping hati ini kpd insan yg terpilih, namun d pulangkn kembali hati ini dengan penuh kelukaan..aku redha di saat itu mekipun pelbagai soalan muncul d benak fikiran ku..namun aku akur itu ketentuan ilahi...biarpun di pulangkn kembali dengan kelukaan..biarpun janji di mungkiri..aku tetap ada sebagai seorg sahabat buat insan2 yg pernh mencuri hati ku..
Tak pernah ada dendam..kerna bg ku mgkin aLLah ingin berikan aku seseorg yg terbaik dalam hidup aku..
Kini...insan2 yg pernah memulangkn hati ku yang sarat dengan kasih-sayang dulu,muncul kembali..mula meminta maaf..menyemai benih2 kasih yg dulu mati..Katanya maaf sbb tidak menghargai..Wahai insan pencuri hati..maaf mu ku terima..antara kita x pernah ku anggap ada sengketa sbb aku hanya manusia biasa yg sentiasa mencari setitis nuR dri yg esa..Aku bahagia dengan seorang insan, ianya pinjaman kasih dari illahi bersyukur kerna di pertemukan dengannya dalam suasana  yg langsung x ku duga..
Buat insan yg pernah mencuri hati aku serta memulangkan ia dengan kelukaan..Aku ucapkan terima kasih kerana sudi pulangkn kembali hati aku, meskipun dengan kelukaan..kerana kelukaan tu juga la aku temui pinjaman kasih dari ilahi ^_^ aku harap kalian juga akan temui pinjaman kasih dari ilahi yg terbaik buat kalian....
Izinkan aku bahagia...


sLs

0 comments: