RSS Feed

Menghitung hari ^_____^

Posted by Alrasya^Syidah

 Assalamualaikum...agak berkurun dan berabad aku x menjengah apatah lagi lalu lalang kat laman maya aku nih..kesibukkan membatasi segalanya hingga aku terlupa akan laman yang ku bina ini..cewahhh ayat..heheh..

Actually apa yg aku nak kongsikan d c ni adalah saat menghitung hari..Menghitung detik demi detik yang berlalu sebelum diri ini bertukar status..bermacam perasaan berperang di dalam benak fikiran..syukur yang tak terhingga kepada ilahi kerana limpah rahmat nyer kepada aku..aku akan bergelar isteri tidak lama lagi..


untuk itu apabila aku muhasabah diri..memang bayak kekurangan yang ada pada diri aku ni..aku perlukan seorang suami untuk melengkap kan segala kekurangan diri aku..ketahuilah diriku ini banyak kekurangan..jgn lah penat untuk memenuhi kekurangan ini..
Dia Cinta Hatiku..Syahrun Alim bin Hali..

0 comments: