RSS Feed

GILA HAPPY

Posted by Alrasya^Syidah

Actually aku nih x pandai sgt pun nak karang mengarang tentang kisah diri aku pd umum, lebih2 lagi cam skrg nih..2 alam..hahah 1 alam realiti, 1 lagi alam maya..wahhhh..alam maya cam penuh mistik plak....^_^..whateverlah..

Tengahari td kat tempat keja aku asyik duk tingat nk UPDATE blog aku nih..wat keja x khusyuk..hahah..bukan MAKAN GAJI BUTA plak..aku wat ja keja cuma pikiran aku agak TING TONG (jiwa senget) sket ari nih..

Gila happy aku dapat cuti ahad lepas..selalunya aku kena keja half day tiap ari ahad, tp supervisor aku ngn baik ati bg aku cuti..mula2 wat muka ala2 koala bear (protes la konon) sbb bg cuti tnpa bertnya kat aku dulu..hahah..ingat besar sgt ka pangkat aku sampai dia nak kena tnya aku kan..whatever...sebnarnya lepas ja dia bgtau aku cuti ari ahad,semua organ2 lam bdn aku cam jantung, peparu, pankreas semua meloncat kegembiraan sbb aku d beri cuti..

Mana x epi ari sabtu MUCUK datang penang..

Tarikh: 3 July 2010
Jam kat dinding: 2am
Lokasi kejadian: Lam bilik

Pusing kiri pusing kanan..mata x nk gak pejam di tambah plak ngn perut aku yg makin memulas cam mesin basuh baju n kepala aku yang makin ting tong sbb aku ngantuk sesgt tp x leh tdoq..perut aku plak
x abis2 buat hal..di samping ati yg x sabaq2 tggu kehadiran MUCUK..
actually tiap kali mucuk nk mai penang kompom ah aku x uleh tdoq, pastu akan senyum sensorang..cam biasa ah..suka berangan..hahah..sawan apa kah itu?? dah..dah..dah..jgn duk pk @pun dok cuba suai padankan sawan yg seswai ngn aku..

Cuaca cam biasa ja..tiap kali kitaorg nk jumpa mesti cuaca jd cam nih..


   HUJAN D PAGI ARI
----------------------------->>>>>>>>>>>>>>

mungkinkah cuaca ni telah d set kan tiap kali bila kitaorg jumpa..
(berfikir sambil menongkat dagu n atas kepala ada awan2 putih d samping tanda soal) hahah..gila ah..

Tapi apa2 pun memang aku happy sesgt jumpa MUCUK ari tu..dapat mkn hingga kenyang..penuh terus ruang dalam perut aku setelah d isi ngn DOUBLE FILLET O FISH, FUNFRIES, Sedikit suapan daging MCDULUXE dari mucuk, PIZZA HUT... wahhhhh
GILA HEBAT!!!!!!...

Aktiviti yg paling aku suka...g snap PIX..wahhh..maceh too my dear cousin IZZATI sbb snap pix kitaorg..
wahhahah..dah rupa COVER NOVEL la plak..credit to IZZATI :)

Thanks to my heart of jantung pisang tanduk kambing biri-biri..MY MUCUK coz membuat ari tu terasa sgt bermkna...










0 comments: